Du er

Jeg savner dig. Savner at du altid forstår mig. Savner når du lytter til mine problemer. Savner dit humør og din humor. Savner vores drømme og forestillinger om verdenen udenfor. Jeg savner dine øjne og dit kram. Jeg savner at fortælle dig, hvad jeg fik til aftensmad. Savner at du griner, når jeg entusiastisk fortæller om min fars kødsovs. Jeg savner vores skøre samtaler om banale ting. Jeg savner dine øjne, når du smiler til mig. Jeg savner din glæde, der smitter. Jeg savner at tage billeder og opleve ting med dig. Dig der kender mig ud og ind. Dig der forstår mig. Dig savner jeg.

4 kommentarer:

  1. Ja, savn kan rive i både krop og sjæl, men minder os heldigvis om, hvorfor vi elsker, som vi gør. Jeg kan så nemt relatere til dine ord, Nikolai, alt for nemt.

    Knus Bella
    http://ukendtungdom.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan det helt bestemt!
      Tak! Det er jeg glad for, at du kan! :-)
      Fedt blog du har dig! :-)
      Kram!

      Slet