"Sleeping At Last" - En varm anbefaling



Sleeping At Last er et virkelig fint Indie Rock Band, som jeg på det sidste er begyndt at holde af. Det var min søster som anbefalede mig bandet i forbindelse med, at hun havde set Twilight hvor deres sang Turning Page var med i. Først var jeg lidt skeptisk, da deres sange minder meget om hinanden, men deres tekster er virkelig fine! Man kan relatere til de fleste af sangene, og de er virkelig rare at lytte til, når man er på farten og har brug for at lukke alt andet støj ude. De fleste af sangene er i et roligt tempo, så man kan slappe af, mens man lytter til dem. Hvis ikke i kender dem, vil jeg klart anbefale, at i hører en af deres sange. Jeg er i hvert fald blevet glad for deres følsomme og blide sange! I får her 3 af de bedste sange med Sleeping At Last efter mit bud:
1. Page 28



2. Aperture



3. Learning Curve



Ingen kommentarer:

Send en kommentar