Ude godt VM bedst

I dag er jeg kommet hjem fra en fantastisk tur. En tur med 1400 andre mennesker. En tur som jeg har tilbragt sammen med fantastiske mennesker! Ja jeg snakker om FDF VM. I 5 dage har jeg lugtet, men været ligeglad. I 5 dage har jeg trænet lattermusklerne til det ypperste. Jeg har hygget mig. Gået sent i seng. Stået sent op. Kørt i samtlige af Københavns S-tog. Spist en tand for meget Marabou og børstet en tand (haha) for lidt. I 5 dage har jeg været på et utraditionelt VM, hvor jeg har hygget mig gevaldigt. Snakket til langt ud på natten. Været utrolig ulækker. Drukket en masse kaffe for at holde mine øjenlåg oppe. Været i Fields. Shoppet. Gjort mig selv til grin, og jeg været stolt alligevel. Været på en diskret, men mærkelig kendis-jagt. Rendt rundt i byer jeg ikke kender kl. 12 om natten og lavet vejrmøller. Skreget, grint, snakket, hoppet, panikket, løbet. Ja, Jeg har levet.
Jeg har ikke taget nogle af billeder, de er blot stemningsbilleder taget af en professionel fotograf.


2 kommentarer:

  1. Billederne beskriver perfekt hvordan det er at være på lejr med FDF! Jeg synes virkelig, din blog er fantastisk!
    //kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de gør!
      Tak, det glæder mig virkelig mere end du aner det der!!!
      -Kram!

      Slet