Forandring Fryder

Jeg har i lidt tid nu haft en trang til at ændre noget på bloggen. Og det har jeg nu tænkt mig at gøre. "Forandring Fryder" - er det ikke sådan man siger? :-) Jeg håber i al fald på at denne forandring, der træder i kraft på mandag kommer til at fryde mig og pryde  min blog. Men denne forandring går ud på at jeg både skifter layout, blognavn og dermed også domænenavn. Min blog kommer fra på mandag af til at hedde "Ren Kaffe".  Jeg håber i kan lide navnet, for jeg synes selv det er ret stemningsfyldt. Det tog mig ikke lang tid at finde på navnet, og denne endelige beslutning er også ret spontan. Layoutet dvs. min header har jeg fået Cille en af mine veninder til at tegne, og jeg synes selv den er blevet rigtig fin! Tak til Cille! Jeg tror mit domæne-navn bliver noget i retning af www.ren-kaffe.blogspot.com . Jeg håber ikke jeg kommer til at forvirre jer med det store skift, men jeg tror og håber, at det nye bliver godt! Det er også derfor, at jeg allerede fortæller jer om forandringen i dag, så jeg ikke skaber så stor forvirring for jer utrolige dejlige læsere!
God Weekend!

1 kommentar:

  1. I love your header!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet