Kuldens varme og afhængigheden af Wordfeud.

Idag var jeg(Nikolai) ude at gå en tur i det blæsende Vinter vejr. For mig er det virkelig befriende efter en stresset skoledag at gå en tur, mens jeg lukker mig inde i en stor tankebobbel, som bærer mig af sted henover enge og strande. Det er nærmest som om, at jeg ikke kan fungere ordentlig hvis jeg ikke går en tur eller på anden måde er ude i naturen. Det er som om, at jeg er afhængig af den. Naturen. Den natur der er så forskellig fra det værelse man ellers opholder sig på hele dagen. Lyset der møder en når man går ud af døren er en elskværdig forveksling til halogenlamperne i loftet på mit værelse.

En anden ting jeg er blevet afhængig af er Wordfeud. Det er app-verdenens svar på familie-spillet Scrabble og jeg elsker det. Ideen med at finde ord på kryds og tværs er genialt synes jeg. I starten da jeg fik det, undrede jeg mig over at så mange spillede det, men jeg blev hurtigt bidt af det, hvilket resulterede i min afhængighed. Det er jo samtidig en sjov måde, at udvide sit ordforråd på udover at man har en god undskyldning for at spille i timerne. Ps. hvis i savner en at tabe imod er i velkomne til at spille mod malte og jeg. Find os under navnet: "mallehansen"og "mrevereth".
God weekend!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar